domingo, 8 de mayo de 2011

Palm Trees

Hey there!
As summer is aproaching I prepared something cool to celebrate the sunny and warm days are here again. Every winter seems to be endless to me, I know I´m not the only one, right? :)
So, after browsing through the box where I keep all the precious Lego pieces I made this pair of Lego summery earrings, which consist in a palm tree leave, a blue flower, and a green or orange circle.
You know as with all the rest of the handmade items I post in my blog, you can buy them if you like. Write me if you have any question, and remember this is a limited edition and only a few pairs are available! ;)

Thanks for visiting Mikachu Fields Forever!


Hola a todos!
Como el verano se acerca he preparado algo guay para celebrar que los dias soleados y calurosos esta aquí otra vez. Cada invierno se me hace eterno, verdad que no soy la única? :)
Así que después de revolver la caja donde tengo mis preciadas piezas de Lego hice estos pendientes veraniegos que consisten en una hoja de palmera con una flor azul y un punto verde o naranja (a elección).
Ya sabes que, como todos los accesorios hechos a mano que posteo en el blog, están a la venta y listos para ser despachados si quieres hacerlos tuyos.
Escribeme si tienes alguna pregunta, y recuerda que esta es una edición limitada y hay disponibles pocos pares ;)

Gracias por visitar Mikachu Fields Forever!

1 comentario:

  1. Les boucles d'oreilles sont supers!!!!!!!!!

    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ResponderEliminar